neljapäev, 12. jaanuar 2017

Vaheaeg või asi


Võiksin ju kirjutada, mida ma vaheajal kõik ära tegin, kus käisin, mida nägin, mida sõin, mida jõin, mida selga panin, mida jalga panin, mida lugesin, mida kuulasin, mida vaatasin, mida kingiti, mida kinkisin, mida anti, mida võeti, mida osteti ja nii edasi ja nii tagasi. Aga... olgem ausad, kas see ka tegelikult kedagi huvitab? Vastus on, et ei huvita. No, mis te selle infoga peale hakkate
Ma alusataks hoopis sellest, et küsida: KAS OLI MINGI VAHEAEG VÕI? See paar nädalat vaba aega!!! See pole vaheaeg ega midagi. Kusjuures!!! Kõige olulisem!! Ma ei saa aru, miks vaheajal aeg kiiremini liigub. See ei ole ainult ühekordne tähelepanek. See on tõestatud!!  (no, tegelikult ei ole tõestatud). Ma panen seda igal vaheajal tähele. Alles algab, siis nagu on mõni vaba päev- väidetakse, et lausa paar nädalat- ja juba on läbi. 
Muidugi püütakse jätta muljet, et vaheaeg on ikka hiiglama pikk, ei mahu kohe ühte aastasse äragi, et näed aasta saab läbi ja teine algab ja ikka veel vaheaeg! Tühi jutt puha!! Ma ütlen, et see on puha petukaup!!!!!!!! Muidugi ei hakka ma rääkima siin sellest hiiglama vahvast vaheajast, mis meid veebruaris ees ootab. Seda ei jõua kohe ära oodatagi. Siis on kaks koolivaba päeva ja ka seda suudavad nad vaheajaks nimetada. (24.veebruar oleks nagunii vaba, siis tuleb nädalavahetus otsa ja jeeeeeeeeeee, siis kaks vaba vaheaja päeva). On vist aja küsimus, millal nad vahetunnid ka vaheaegadeks nimetavad.Ei imestaks!!!! Teatris ju ka, kahe vaatuse vahel vaheaeg. 
Aga kuna vaheaja eesmärgiks on, et õpilased saaksid koolist puhata, siis seda ma vaheajal just tegingi: puhkasin!!! Ja siis ühel ilusal (no mitte just kõige ilusamal) hetkel avastasin, et kool hakkab jälle peale... 


3 kommentaari: